social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1401/7/27

12:57:3

246

استاندار تهران در جلسه شورای استاندارد:

سهم 70درصدی حوزه خدمات در جریان اقتصادی استان

محسن منصوری در اولین جلسه شورای استاندارد استان در سال 1401، در محل استانداری تهران، با حضور اعضای این شورا، با تاکید بر اهمیت توجه به استانداردسازی حوزه خدمات گفت: این حوزه 70 درصد از جریان اقتصادی استان را عهده‌دار است و باید بیش از پیش تقویت و نظارت شود.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، منصوری که در مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، بعنوان رئیس این شورا بر تشکیل جلسات و تایید مصوبات نظارت دارد، در این جلسه تاکید کرد: استانداردها حداقل کیفیت‌اند و تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات باید خود را متعهد به تولید کالا و ارائه خدمات در حد اعلای کیفیت نمایند.
وی با اشاره بر اینکه کیفیت قله‌های بلندی دارد که رسیدن به آن، شرط دستیابی به بازارهای جهانی است، ادامه داد: با گسترش حوزه خدمات، با توجه به نیازهای پیش‌رونده مشتریان در دنیای امروز، لازم است نظارت‌های گسترده‌ای با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد.
استاندار تهران ادامه داد: باید متناسب با نیاز مخاطب استانداردها روزآمد شوند و استانداردهای ملی از حد بین‌المللی نیز پیش روند.
منصوری با بیان اینکه موضوعات جدیدی در حوزه خدمات، نظیر تاکسی‌های اینترنتی نیاز به کار کاشناسی برای استاندرادسازی دارند، تاکید کرد: استانداردسازی باید به موازات پیشرفت تکنولوژی، حرکت کند.
رئیس شورای استاندارد استان تهران در پایان معاونت اقتصادی خود را مسؤول تشکیل کارگروهی، ذیل شورای استاندارد استان، برای نظارت بر حسن اجرای مصوبات، و معاونت عمرانی خود را مسؤول پیگیری و هماهنگی بین دستگاهی، معرفی کرد.

تصاویر