social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/7/25

12:21:0

220

مدیرکل استاندارد استان تهران:

همکاری انجمن‌های صنفی با استاندارد، به تداوم کیفیت کالاها کمک می‌کند

به مناسبت هفته استاندارد و در ادامه جلسات تخصصی مدیرکل استاندارد استان تهران با انجمن‌های صنفی، محمدحسین طاهری صبح امروز، با رئیس و اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات pvc دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، در این دیدار طاهری ضمن تأکید بر لزوم تعاملات انجمن‌های صنفی با اداره‌کل در جهت استانداردسازی تولیدات گفت: نشست‌های تخصصی با اداره‌کل باید بطور جدی برنامه‌ریزی و پیگیری شود.
وی با اشاره بر اینکه فعالیت‌ها و اقدامات انجمن‌ها باید همسو با وظایف و فعالیت‌های اداره‌کل در جهت ارزیابی انطباق تولیدات با استانداردهای مربوطه و نه جدا از آن باشد، افزود: برای روزآمد کردن استانداردهای مربوطه و همکاری با اداره‌کل در خصوص فرایند استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان در واحدهای تولیدی عضو انجمن، اقداماتی در دستور کار انجمن قرار گیرد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات pvc نیز در این جلسه تأکید کرد: همچون گذشته و در راستای تفاهم‌نامه این انجمن با اداره‌کل، آماده همکاری در زمینه استانداردسازی و تدوین استانداردها هستیم.
گفتنی است، در استان تهران حدود 30 واحد تولیدکننده لوله و اتصالات pvc از این اداره‌کل پروانه کاربرد علامت  استاندارد دریافت کرده‌اند.

 

تصاویر