social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/7/25

14:04:4

199

اعطای گواهی ۱۷۰۲۵ به دو آزمایشگاه‌ با حضور مدیرکل استاندارد استان تهران

در هفته استاندارد به شش آزمایشگاه همکار استاندارد گواهی ۱۷۰۲۵ اعطا شد که صبح امروز با حضور مدیرکل استاندارد استان تهران، آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب منطقه ۳ و بانک ملی، گواهی‌های خود را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری در بازدید از تجهیزات این دو آزمایشگاه گفت: نهادهای ارزیابی‌کننده بازوی ادارات‌کل استاندارد در استانداردسازی‌اند و روزآمد کردن دانش، تکنولوژی، تجهیزات و گواهی‌نامه‌های این نهادها به استمرار کیفیت کمک خواهد کرد.

ی در خصوص لزوم استقرار و‌ استمرار کیفیت افزود: کیفیت، زمینه‌سازی بهبود عملکردها و رقابت‌پذیری سازمان‌ها را مهیا می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران در راستای انجام ماموریت‌های خود به حوزه استانداردسازی کالا و خدمات نظارت دارد و گسترش حوزه‌های استانداردسازی در دوره تحولی را در راستای مردمی‌سازی استاندارد که شعار سازمان است دانست.

مدیرعامل منطقه ۳ شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز در این جلسه با ارائه توضیحاتی از وسعت جغرافیایی تحت نظارت این شرکت، گفت: جمعیتی که توسط این شرکت آب‌رسانی و  ارائه خدمت‌ می‌شود معادل سه استان است.

 وی با اشاره به کیفیت بالای آب‌ کل استان تهران، افزود: آب استان تهران با ۴۰۰ سیستم آنلاین کیفی رصد می‌شود و بروز هرگونه مشکل را سریعا اعلام خواهد کرد.

در ادامه، مدیرکل استاندارد تهران از آزمایشگاه امنیت و کیفیت نرم‌افزار بانک ملی به عنوان اولین آزمایشگاه شبکه بانکی که در آن نرم‌افزارهای موبایل، لب‌تاپ، کامپیوتر و مورد آزمون نفوذ قرار می‌گیرد، دیدن کرد.

گفتتی است، در استان تهران ۲۷۲ آزمایشگاه همکار اداره‌کل استاندارد، دارای گواهی ۱۷۰۲۵ هستند.

تصاویر