social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

يكشنبه1402/10/24

08:16:5

187

مدیرکل استاندارد استان تهران:

استانداردسازی خدمات نیاز مبرم امروز شهروندان است

محمدحسین طاهری، با تاکید بر اینکه مردمی‌سازی استاندارد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل است، گفت: برنامه‌های جدیدی برای استانداردسازی خدمات ارائه‌شده به شهروندان درحال اجرا و پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری در تشریح این خبر افزود: در رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ارتقای کیفی و استانداردسازی خدمات جزو اولویت‌های کاری است و استاندارد خدمات هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه‌های سالمندان، اتاق مادر و کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مهدهای کودک از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه خدمات جدید در زمینه‌هایی نظیر آموزشی، گردشگری، عمومی، اجتماعی، تجاری، ورزشی و پستی است، ادامه داد: واحدهای ارائه‌دهنده خدمات برای بازاریابی موفق نیاز به ارتقای کیفیت، منطبق با نیاز روز بازار دارند، که استانداردسازی خدمات، زیربنای دستیابی به این بازارها خواهدبود.
این مقام مسئول ادامه داد: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون 144 مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالن‌های ورزشی، خدمات پایانه‌های فرودگاهی - ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار داده‌اند.