social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

چهارشنبه1402/11/25

13:11:1

163

در روز ولادت قمر بنی هاشم(ع)

تقدیر مدیرکل استاندارد تهران از جانبازان

همزمان با روز جانباز و ولادت حضرت ابا الفضل العباس (ع)، از مقام شامخ دو جانباز جنگ تحمیلی، در اداره‌کل استاندارد استان تهران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمد حسین طاهری مدیرکل، در این جلسه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی در تمجید از مقام جانباز گفت: «جانبازان، سوابق درخشان خود در ميدان جنگ و نيز مُهر و نشاني را که از جنگ تحميلي بر جسم خود به يادگار دارند، هرگز نبايد از تاريخ پرشکوه دفاع مقدّس ملّت ايران منقطع کنند؛ بلکه آن را به مانند ثروتي عظيم براي خود نگهدارند. جانبازان، يادگار آزمايش‌هاي بزرگ ملي محسوب مي‌شوند و ملّت ايران بايد براي هميشه به آنان به عنوان الگوهاي مقاومت ارج نهند و آنان را گرامي بدارند.»
وی همچنین بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توسط جانبازان تاکید کرد و گفت: جانبازان که یادگاران دوران دفاع مقدس‌اند، می‌توانند الگوی عملی شایسته‌ای در بین جوانان و نوجوان و همچنین آموزگار فرهنگ مقاومت باشند.
در پایان، از ابوالفضل محمودی و مسعود نکوهمت، دو جانباز گران‌قدر یادگار جنگ تحمیلی شاغل در اداره‌کل استاندارد استان تهران، با اهدای لوح تقدیر شد.

 

تصاویر