social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1401/9/1

13:00:0

39

در اولین گردهمایی منطقه‌ای مدیران‌کل هفت استان مطرح شد:

تشکیل قطب‌های منطقه‌ای در راستای سهولت و تسریع در انجام وظایف

اولین نشست گردهمايي مديران‌کل قطب منطقه 3 کشور، به ریاست دکتر درگاهی معاون نظارت بر اجرای استاندارد و با حضور مهندس ماشاءاله درستکار، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان میهمان ویژه، به میزبانی اداره‌کل استاندارد استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، دکتر درگاهی در این نشست که مدیران‌کل هفت استان‌ تهران، البرز، قم، مرکزی، همدان، مازندران و قزوین شرکت داشتند، با اشاره به رويكردهای اصلي سازمان در دوره تحولی جدید، اظهار داشت: منطقه‌بندی استان‌ها در سطح کشور با هدف هماهنگی بیشتر میان مدیران ستادی و مدیران‌کل استانی به عنوان عوامل اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران، انجام شده‌ و از اهمیت بالایی برای تسریع در امور اجرایی برخوردار است.
وی تشکیل شورای مدیران کنترل کیفیت استانی با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت شورای استاندارد استان و هرگونه موضوع مرتبط نظیر آموزش و نظارت بر عملکرد آنان، را نیازمند  توجه و برنامه‌ریزی بیشتر در استان‌ها دانست.
همچنین در این نشست نیز، ماشااله درستکار، به بررسی چالش‌ها و راهکارهای مطرح‌شده از سوی استان‌ها، در حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، پرداخت و اظهار امیدواری کرد: در دوره مدیریت تحولی سازمان ملی استاندارد، رفع مشکلات استان‌ها از اولویت‌هاست؛ وی برگزاری چنین نشست‌هایی را شاهدی بر این ادعا دانست.
در انتهای جلسه نیز، مدیران‌کل استان‌های حاضر، به تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات استان تحت مدیریت خود و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.